CarpTR - Arama Sonuçları

Geri Git   CarpTR > Forumları Ara

60 sonuçtan 1 --- 25 arası gösteriliyor
Arama 0.01 saniye sürdü.
Arama: Kullanıcının gönderdiği mesajlar: dj-nursi
Forum: Yarışma ve Organizasyonlar 29-09-14
Yanıtlar: 107
Görüntülemeler: 35,999
Tarafından dj-nursi
Sonar kullanımına izin var mı acaba? Bununla...

Sonar kullanımına izin var mı acaba? Bununla ilgili yazı görmedim.
Forum: Soru ve Öneriler 20-10-13
Yanıtlar: 11
Görüntülemeler: 5,066
Tarafından dj-nursi
Fazla bi katılım yok ama ilerde biraz daha...

Fazla bi katılım yok ama ilerde biraz daha gelişir
bide lokomotif sistem diye bir şeyler okudum ama tefferuat yok malesef...
Forum: Soru ve Öneriler 12-10-13
Yanıtlar: 11
Görüntülemeler: 5,066
Tarafından dj-nursi
okuma powerlinerde hangi sistem var acaba wrom...

okuma powerlinerde hangi sistem var acaba wrom shaft mı drag sistem mi okuduğum debriyaj sistemi nedir bilen var mı...
Forum: Soru ve Öneriler 08-10-13
Yanıtlar: 11
Görüntülemeler: 5,066
Tarafından dj-nursi
Merhaba kullandığım kamış bu...

Merhaba kullandığım kamış bu http://www.tomaxshop.com/catalog/trabucco/antrax-pro-feeder-mh-390m-fiderov-pryt-p-2169.html benimde ilk feeder kamışım normalde matchla avlanıyorum match kamışımda bu...
Forum: Soru ve Öneriler 08-10-13
Yanıtlar: 11
Görüntülemeler: 5,066
Tarafından dj-nursi
Cevaplarınız için teşekür ederim arkadaşlar . ...

Cevaplarınız için teşekür ederim arkadaşlar .
benimde pek fazla bilgim yok bu konuyla ilgili
sadece wrom shaft uzun kafalı makaralarda kullanılıyo
misinayı düzgün sarsın diye ama çekiş gücü...
Forum: Soru ve Öneriler 03-10-13
Yanıtlar: 11
Görüntülemeler: 5,066
Tarafından dj-nursi
Sağol ikinci resimdeki sistem s cruve ye benziyo...

Sağol ikinci resimdeki sistem s cruve ye benziyo sanki
http://www.nordfishing77.at/r-o-l-l-e-n/baitrunner-freilauf-rolle/aus-dem-hause-saenger-anaconda-sensitec-dc-runner.html yeni feeder kamışım...
Forum: Soru ve Öneriler 02-10-13
Yanıtlar: 11
Görüntülemeler: 5,066
Tarafından dj-nursi
yok mu hiç bilgisi olan?

yok mu hiç bilgisi olan?
Forum: Soru ve Öneriler 28-09-13
Yanıtlar: 11
Görüntülemeler: 5,066
Tarafından dj-nursi
Dişli sistemleri?

Bu konu ile ilgili yazı varsa link atarsanız sevinirim .
Tam olarak öğrenmek istediğim konu kaç adet misina sarım sistemi var
wrom shaft s cruve gibi hangisi en iyi misina sarımı yapıyor ?
Forum: Tanışma Odası 26-12-12
Yanıtlar: 26
Görüntülemeler: 10,030
Tarafından dj-nursi
Ojgeldin ...

Ojgeldin ...
Forum: Yazı ve Yorumlar 24-12-12
Yanıtlar: 6
Görüntülemeler: 5,610
Tarafından dj-nursi
Ben biraz anlatayım.Carp match değilde match...

Ben biraz anlatayım.Carp match değilde match avcılığı var ince takımlarla 0.20 altı takımlarla yapılıyor bunu ypabilmen için de hasas atarlı kamışa ihtiyacın var Türkiyede sadece fladenin ve...
Forum: Malzeme ve Ekipmanlar 27-11-12
Yanıtlar: 171
Görüntülemeler: 101,940
Tarafından dj-nursi
http://imageshack.us/a/img443/1876/201211241950111...

http://imageshack.us/a/img443/1876/20121124195011111.jpg
http://imageshack.us/a/img132/1706/20121124195057111.jpg
http://imageshack.us/a/img526/8799/2012112419515022.jpg...
Forum: Malzeme ve Ekipmanlar 25-11-12
Yanıtlar: 171
Görüntülemeler: 101,940
Tarafından dj-nursi
Resim nasıl yükleniyor biri bana yardım etsin 35...

Resim nasıl yükleniyor biri bana yardım etsin 35 kb'lık resimleri dahi kotayı aştı diyor...?
Forum: Malzeme ve Ekipmanlar 24-11-12
Yanıtlar: 171
Görüntülemeler: 101,940
Tarafından dj-nursi
Resimleri de bi yükleyebilsem güzel olcak heralde...

Resimleri de bi yükleyebilsem güzel olcak heralde ...
Forum: Malzeme ve Ekipmanlar 24-11-12
Yanıtlar: 171
Görüntülemeler: 101,940
Tarafından dj-nursi
Bunlarda benim fox spring lok hanger'larım...

Bunlarda benim fox spring lok hanger'larım umarım beyenirsiniz test edildiler ve umduğumdan daha iyi çalışıyorlar...Ben öle uzun süreli sazan kamplarına pek gitmem genelde waglerle (şamandra çeşidi)...
Forum: Muhabbet odası 24-11-12
Yanıtlar: 9
Görüntülemeler: 4,278
Tarafından dj-nursi
Silistradaki srebırnaya benziyo ilk video...

Silistradaki srebırnaya benziyo ilk video...
Forum: Malzeme ve Ekipmanlar 23-11-12
Yanıtlar: 671
Görüntülemeler: 375,243
Tarafından dj-nursi
mıknatıs olayı kıyakmış ...

mıknatıs olayı kıyakmış ...
Forum: Soru ve Öneriler 07-11-12
Yanıtlar: 7
Görüntülemeler: 3,291
Tarafından dj-nursi
fox'u 100 euroya bulamadım acaba nerde var bu...

fox'u 100 euroya bulamadım acaba nerde var bu fiyata adres önerebilirmisiniz
Forum: Av Tekniği ve Strateji Geliştirme 23-09-10
Yanıtlar: 14
Görüntülemeler: 10,822
Tarafından dj-nursi
Ameliat dolayısıyla biraz gecikmeli de olsa...

Ameliat dolayısıyla biraz gecikmeli de olsa teşekürler arkadaşlar...
Forum: Av Tekniği ve Strateji Geliştirme 15-09-10
Yanıtlar: 14
Görüntülemeler: 10,822
Tarafından dj-nursi
Merhaba arkadaşlar ben örgü ip ile misinayı bir...

Merhaba arkadaşlar ben örgü ip ile misinayı bir birine balayacak iyi bir düğüm şekli sölerseniz sevinirim şimdiden teşekürler...
Forum: Kaçak avcılıkla mücadele ve ihbar 08-06-10
Yanıtlar: 36
Görüntülemeler: 14,514
Tarafından dj-nursi
Harikasınız abi elleriniz dert görmesin...

Harikasınız abi elleriniz dert görmesin...
Forum: YEMLEME 08-06-10
Yanıtlar: 48
Görüntülemeler: 32,646
Tarafından dj-nursi
Teşekürler chok güzel bilgiler vermişsin abi...

Teşekürler chok güzel bilgiler vermişsin abi emeine sağlık...
Forum: Malzeme ve Ekipmanlar 05-06-10
Yanıtlar: 15
Görüntülemeler: 7,154
Tarafından dj-nursi
emeine sağlık abi chok güzel bilgiler en kısa...

emeine sağlık abi chok güzel bilgiler en kısa zamanda chantaya bi tane alcam ...
Forum: Yarışma ve Organizasyonlar 30-05-10
Yanıtlar: 6
Görüntülemeler: 2,538
Tarafından dj-nursi
valla süper bende gelip dinlemek isterim bravo...

valla süper bende gelip dinlemek isterim bravo...
Forum: Yazı ve Yorumlar 29-05-10
Yanıtlar: 28
Görüntülemeler: 23,389
Tarafından dj-nursi
emeine saaalık chok güzel bilgiler tane tane...

emeine saaalık chok güzel bilgiler tane tane anlatmıshısın eline emeine saaalık ...
Forum: Diğer Konular - Karma 27-05-10
Yanıtlar: 7
Görüntülemeler: 3,067
Tarafından dj-nursi
chok güzel yazmıshsın edebiyatchı gibi olmush...

chok güzel yazmıshsın edebiyatchı gibi olmush sizin biyografiniz mi bu ...
60 sonuçtan 1 --- 25 arası gösteriliyor

 
Hızlı Geçiş
 
 


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2007 - 2009, CarpTR.com
Her hakkı saklıdır.
!! CarpTR.com'da Bulunan Bilgiler veya Dosyalar İzinsiz Kopyalanamaz !!
Saat 11:29.