CarpTR - Arama Sonuçları

Geri Git   CarpTR > Forumları Ara

179 sonuçtan 1 --- 25 arası gösteriliyor
Arama 0.03 saniye sürdü.
Arama: Kullanıcının gönderdiği mesajlar: kral-ozcan
Forum: 2. El Satış 05-02-17
Yanıtlar: 5
Görüntülemeler: 5,339
Tarafından kral-ozcan
(Sonar yok) Güncel 1400 TL

(Sonar yok)
Güncel 1400 TL
Forum: 2. El Satış 01-08-15
Yanıtlar: 5
Görüntülemeler: 5,339
Tarafından kral-ozcan
güncel

güncel
Forum: 2. El Satış 06-07-15
Yanıtlar: 5
Görüntülemeler: 5,339
Tarafından kral-ozcan
Bait boat

Bir arkadaşıma ait olan yemleme botu "Trend micro bait boat" satılıktır.
Fiyat 1500 TL Ürün hakkında merak ettikleriniz için telefon numarası
TEL: 0544 365 46 18

...
Forum: Av Tekniği ve Strateji Geliştirme 01-11-14
Yanıtlar: 53
Görüntülemeler: 26,074
Tarafından kral-ozcan
Ben askerden geleyimde sen gör rigleri:TR12:...

Ben askerden geleyimde sen gör rigleri:TR12: Bildiğim bütün fizik kuralları ve muhendislikleri kullanayımda şurda bir beyin fırtınası oluşturalım :D
Forum: Diğer duyurular 19-10-14
Yanıtlar: 9
Görüntülemeler: 6,270
Tarafından kral-ozcan
Maşallah çok güzel bir düşünce.

Maşallah çok güzel bir düşünce.
Forum: Yarışma ve Organizasyonlar 10-10-14
Yanıtlar: 107
Görüntülemeler: 35,999
Tarafından kral-ozcan
O makina bu hale nasıl gelmiş ya. Hayret:confused:

O makina bu hale nasıl gelmiş ya. Hayret:confused:
Forum: Av Tekniği ve Strateji Geliştirme 08-10-14
Yanıtlar: 53
Görüntülemeler: 26,074
Tarafından kral-ozcan
Çavuş abi on numara. Combı rıg bır zamanlar...

Çavuş abi on numara. Combı rıg bır zamanlar vazgecılmezımdı. O kancadaki stoptan yok bende. Şuanlık bunu deneyemem ama sonucunda da gordugumuz gıbı affı yok bu kancanın da. Ben bırsey sorcam abı. Bu...
Forum: Av Tekniği ve Strateji Geliştirme 03-10-14
Yanıtlar: 53
Görüntülemeler: 26,074
Tarafından kral-ozcan
Teşekkür ederim abi. Aklında varsa başka fantezik...

Teşekkür ederim abi. Aklında varsa başka fantezik bir rig deneyelim :D
Forum: Av Tekniği ve Strateji Geliştirme 02-10-14
Yanıtlar: 53
Görüntülemeler: 26,074
Tarafından kral-ozcan
Çavuş abim teşekkür ederim. Şu rigle 1 saat...

Çavuş abim teşekkür ederim. Şu rigle 1 saat uğraşmıştım (ilk D rigim) ama bu uğraşa değdi :)
http://i.hizliresim.com/oz0VBk.jpg (http://hizliresim.com/oz0VBk)

http://i.hizliresim.com/lz3Znb.jpg...
Forum: Türkiye'deki Diğer Derneklerimiz 14-09-14
Yanıtlar: 21
Görüntülemeler: 12,541
Tarafından kral-ozcan
İnşallah bu işin gelişiminde ve kontrolunde çok...

İnşallah bu işin gelişiminde ve kontrolunde çok güzel adımlar atılır. Hepimize hayırlı olsun.
Forum: Kutlamalar 07-09-14
Yanıtlar: 24
Görüntülemeler: 5,600
Tarafından kral-ozcan
Vay benim çavuş abim dogum gunun kutlu olsun...

Vay benim çavuş abim dogum gunun kutlu olsun abicim. Allah saglıklı mutlu uzun omurler versın:)
Forum: Diğer Konular - Karma 29-08-14
Yanıtlar: 58
Görüntülemeler: 21,230
Tarafından kral-ozcan
Hayyaşa be abi. Aynen meselenınde özü bu da;...

Hayyaşa be abi. Aynen meselenınde özü bu da; anlamak istemeyen insanlar var.Yıllardır sapancayı sömüren ağcılar var hemde azımsanacak sayıda degıl, cıddı mıktarlarda agcı var. Belkı populerliği artar...
Forum: Diğer Konular - Karma 24-08-14
Yanıtlar: 58
Görüntülemeler: 21,230
Tarafından kral-ozcan
Ya bu kadarda olmaz. Pes! doğrusu. Mehmet abi...

Ya bu kadarda olmaz. Pes! doğrusu. Mehmet abi nedir abı bu yaptıgın. Sen bu soylemınle dırek butun sakaryalıları agcı kasnakcı katlıyamcı yaptın. Bu ülkede sadece sakaryalılarmı ağ atar, sadece...
Forum: Tanışma Odası 19-08-14
Yanıtlar: 7
Görüntülemeler: 3,146
Tarafından kral-ozcan
Tayfun Abi hoşgeldin aramıza :D:D

Tayfun Abi hoşgeldin aramıza :D:D
Forum: Av Tekniği ve Strateji Geliştirme 29-06-14
Yanıtlar: 30
Görüntülemeler: 14,044
Tarafından kral-ozcan
Daha neler göreceğiz senden bakalım çavuş...

Daha neler göreceğiz senden bakalım çavuş abeyyy:D Eline sağlık;)
Forum: Soru ve Öneriler 28-06-14
Yanıtlar: 6
Görüntülemeler: 2,388
Tarafından kral-ozcan
Valla bende RP112 kullanıyorum 4 senedir ama...

Valla bende RP112 kullanıyorum 4 senedir ama üçlüsünü. Bir sıkıntı yaşamadım hala sağlam.Şuana kadar bir fırtına hariç devrildiğinide görmedim. Bana kalırsa da üç bacaklısını al:)
Forum: Diğer Konular - Karma 28-06-14
Yanıtlar: 5
Görüntülemeler: 3,667
Tarafından kral-ozcan
Allah kolaylık versin. Bende bu sene mezun oldum....

Allah kolaylık versin. Bende bu sene mezun oldum. öylesine bir girecem kpss ye ama dediğin gibi balığa gitmek için ya öğrenci olmak lazım yada devlete sırtını yaslamak lazım:). Allah yardımcımız...
Forum: Kutlamalar 01-05-14
Yanıtlar: 6
Görüntülemeler: 2,142
Tarafından kral-ozcan
Tüm müslüman kardeşlerimin Regaib kandılını...

Tüm müslüman kardeşlerimin Regaib kandılını kutlarım.Allahtan hayırlara vesıle olmasını dılerım.Allah(c.c) tüm müslüma alemine iyilik ve güzellikler nasıp etsın.
Forum: CarpTR Yönetiminden Duyurular 22-04-14
Yanıtlar: 96
Görüntülemeler: 30,825
Tarafından kral-ozcan
1. Erdinç HATİB İSTANBUL/AVCILAR 2. Mehmet...

1. Erdinç HATİB İSTANBUL/AVCILAR
2. Mehmet ÇETİN İSTANBUL/AVCILAR
3. İlhan HACIOĞLU İSTANBUL/BÜYÜKÇEKME
4. Nihat ÇAVUŞ İSTANBUL/AVCILAR
5. Serkan AKDEMİR/UZAK DOĞU/DOĞMA BÜYÜME İST/ESENYURT
6....
Forum: Türkiye'deki Diğer Derneklerimiz 16-01-14
Yanıtlar: 12
Görüntülemeler: 9,283
Tarafından kral-ozcan
Abi keşke o kadar basit olsa.Ne jandarmada ne ...

Abi keşke o kadar basit olsa.Ne jandarmada ne poliste ne de diğer yetkili mercilerde bu işler için ayrılmış bir ekipman yok ki.Adamlar bana soruyor botun motorun var mi diye.Senle bunu daha...
Forum: Türkiye'deki Diğer Derneklerimiz 16-01-14
Yanıtlar: 12
Görüntülemeler: 9,283
Tarafından kral-ozcan
Sadece bu sorun olmamakla birlikte ağcılardanda...

Sadece bu sorun olmamakla birlikte ağcılardanda kurtarmak lazım.İnanın gördüğüm her seferde hem jandarmayı hem polisi aramama rağmen beni ve şikayetimi değerlendirip gelen giden olmadı.Defalarca...
Forum: Av Tekniği ve Strateji Geliştirme 12-12-13
Yanıtlar: 53
Görüntülemeler: 26,074
Tarafından kral-ozcan
Bu sene becerebilirsem bu rigi deniyecem Nihay...

Bu sene becerebilirsem bu rigi deniyecem Nihay abi.Harika sistem.:59:Ellerine saglık:)
Forum: CarpTR Yönetiminden Duyurular 29-11-13
Yanıtlar: 20
Görüntülemeler: 9,941
Tarafından kral-ozcan
Allah birlikte mutlu mesut yaşamayı nasip etsin.

Allah birlikte mutlu mesut yaşamayı nasip etsin.
Forum: Yarışma ve Organizasyonlar 31-08-13
Yanıtlar: 90
Görüntülemeler: 38,597
Tarafından kral-ozcan
Rast gele tum ekıplere.İnşallah çekişmeli bir...

Rast gele tum ekıplere.İnşallah çekişmeli bir yarışma olur:).
Forum: Kutlamalar 15-06-13
Yanıtlar: 19
Görüntülemeler: 5,249
Tarafından kral-ozcan
Allah herkese hayırlı verımlı bır sezon nasıp...

Allah herkese hayırlı verımlı bır sezon nasıp eder inşallah.Herkese rastgelsın dıyorum.
179 sonuçtan 1 --- 25 arası gösteriliyor

 
Hızlı Geçiş
 
 


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2007 - 2009, CarpTR.com
Her hakkı saklıdır.
!! CarpTR.com'da Bulunan Bilgiler veya Dosyalar İzinsiz Kopyalanamaz !!
Saat 11:28.