CarpTR - Arama Sonuçları

Geri Git   CarpTR > Forumları Ara

342 sonuçtan 1 --- 25 arası gösteriliyor
Arama 0.02 saniye sürdü.
Arama: Kullanıcının gönderdiği mesajlar: Bro
Forum: Kutlamalar 20-01-11
Yanıtlar: 27
Görüntülemeler: 7,958
Tarafından Bro
nice mutlu yıllara Onur abi geç farkettim ;)

nice mutlu yıllara Onur abi

geç farkettim ;)
Forum: Diğer Konular - Karma 15-01-11
Yanıtlar: 22
Görüntülemeler: 7,576
Tarafından Bro
hoop yarasııınn... :serefe:

hoop yarasııınn...

:serefe:
Forum: Malzeme ve Ekipmanlar 12-01-11
Yanıtlar: 671
Görüntülemeler: 388,189
Tarafından Bro
evet, PVA yemleme torbası paketlerinin her...

evet, PVA yemleme torbası paketlerinin her birinin içinden çıkıyor,
güzel ve pratik düşünmüş herzamanki gibi Korda...
Forum: Diğer duyurular 12-01-11
Yanıtlar: 6
Görüntülemeler: 3,496
Tarafından Bro
konu wcc 2010 mu 2011 mi ?

konu wcc 2010 mu 2011 mi ?
Forum: Tanışma Odası 12-01-11
Yanıtlar: 16
Görüntülemeler: 4,959
Tarafından Bro
hoşgeldiniz, keyifli paylaşımlar...

hoşgeldiniz, keyifli paylaşımlar...
Forum: Kutlamalar 01-01-11
Yanıtlar: 19
Görüntülemeler: 4,297
Tarafından Bro
iyi seneler...

iyi seneler...
Forum: Av Tekniği ve Strateji Geliştirme 28-12-10
Yanıtlar: 21
Görüntülemeler: 10,687
Tarafından Bro
siyahından ve small boyundan varsa 2 paketçik...

siyahından ve small boyundan varsa 2 paketçik lütfen...
Forum: Av Tekniği ve Strateji Geliştirme 27-12-10
Yanıtlar: 21
Görüntülemeler: 10,687
Tarafından Bro
Bülent maggot rig için klipsler geldi mi TR...

Bülent maggot rig için klipsler geldi mi TR piyasasına yahu ?
geldiyse kimde var ?
Forum: Tanışma Odası 24-12-10
Yanıtlar: 9
Görüntülemeler: 3,058
Tarafından Bro
hoşgeldiniz...

hoşgeldiniz...
Forum: Malzeme ve Ekipmanlar 24-12-10
Yanıtlar: 22
Görüntülemeler: 12,042
Tarafından Bro
11,4 kg.üreticinin test ağırlığı, yani o...

11,4 kg.üreticinin test ağırlığı,
yani o braidin ucuna 11 kg.bağlayıp havaya kaldırdığındaki direnci temsil ediyor.

17-18 kg.lık sazan efendiye sanırım bunu yapmayacaksın vurduğunda :)
kepçe...
Forum: Diğer duyurular 23-12-10
Yanıtlar: 14
Görüntülemeler: 9,328
Tarafından Bro
ewet İlo, kaynak sağlam...

ewet İlo,
kaynak sağlam...
Forum: Diğer duyurular 23-12-10
Yanıtlar: 14
Görüntülemeler: 9,328
Tarafından Bro
balığın yakalandığı yer Tuna nehri.... ...

balığın yakalandığı yer Tuna nehri....

http://img585.imageshack.us/img585/8634/63300486044430568357784.jpg (http://img585.imageshack.us/i/63300486044430568357784.jpg/)


buda başka biyerde Asya...
Forum: Tanışma Odası 21-12-10
Yanıtlar: 18
Görüntülemeler: 5,433
Tarafından Bro
hoşgelmişsin Ecmel, keyifli paylaşımlar...

hoşgelmişsin Ecmel,
keyifli paylaşımlar...
Forum: Diğer duyurular 21-12-10
Yanıtlar: 14
Görüntülemeler: 9,328
Tarafından Bro
aman aman bi bu eksikti valla bizim tatlı...

aman aman bi bu eksikti valla bizim tatlı sulara...
inşallah yayılmaz.
paylaşım için teşekkürler Mehmet...
Forum: Diğer duyurular 15-12-10
Yanıtlar: 1
Görüntülemeler: 3,154
Tarafından Bro
TÜRKİYE SPORTİF OLTA BALIKÇILIĞI ÇALIŞTAYI ...

TÜRKİYE SPORTİF OLTA BALIKÇILIĞI ÇALIŞTAYI
ÖZETİ

Ülkemizdeki amatör ve sportif (rekreasyonel) balıkçılığın ülkemizdeki durumunun tespiti, sorunları ,çözüm önerileri ve ileriki yıllarda bu...
Forum: Av Tekniği ve Strateji Geliştirme 15-12-10
Yanıtlar: 16
Görüntülemeler: 11,375
Tarafından Bro
... +1

...

+1
Forum: Av Tekniği ve Strateji Geliştirme 13-12-10
Yanıtlar: 16
Görüntülemeler: 11,375
Tarafından Bro
saol Bülent...

saol Bülent...
Forum: CarpTR Yönetiminden Duyurular 09-12-10
Yanıtlar: 54
Görüntülemeler: 30,325
Tarafından Bro
Erdinç abi harikasın, söylicek fazla birşey...

Erdinç abi harikasın,
söylicek fazla birşey yok...
Forum: Soru ve Öneriler 27-11-10
Yanıtlar: 3
Görüntülemeler: 3,022
Tarafından Bro
direkt midye kullan...

direkt midye kullan...
Forum: Hediye 23-11-10
Yanıtlar: 15
Görüntülemeler: 9,187
Tarafından Bro
çanta senindir, güle güle kullan Erdem :)

çanta senindir,
güle güle kullan Erdem :)
Forum: Hediye 23-11-10
Yanıtlar: 15
Görüntülemeler: 9,187
Tarafından Bro
Thumbs up Hediye kamış çantası

bu olaya bayılmış durumdayım arkadaşlar.......

buyrun bu da benden
http://www.carptr.com/forum/showthread.php?t=1468

daha önce satışa çıkardığım ihtiyaç fazlası çantayı
ihtiyaç sahibi olupta...
Forum: SAZAN YEMİ - CARP FOOD 23-11-10
Yanıtlar: 12
Görüntülemeler: 6,475
Tarafından Bro
ewet aynen Salih pek de bi heyecanlanmıştık...

ewet aynen Salih pek de bi heyecanlanmıştık yaparken... dediğim gibi sonuç tırt oldu.

yalnız resimlerde göründüğü gibi olacağını sanmam, çünkü o hamur o tabancaya o şekilde koyulursa sosisler eşit...
Forum: SAZAN YEMİ - CARP FOOD 23-11-10
Yanıtlar: 12
Görüntülemeler: 6,475
Tarafından Bro
biz 6 ay önce 3 farklı meyveli aroma ve 3 farklı...

biz 6 ay önce 3 farklı meyveli aroma ve 3 farklı renkte olanından yaptık ve denedik, sonuç tırt...

belkide biz tutturamamış da olabiliriz, öyle geçişti gitti fazla da üzerinde durmamıştık...
Forum: Yarışma ve Organizasyonlar 23-11-10
Yanıtlar: 240
Görüntülemeler: 70,722
Tarafından Bro
hadi bakalım hayırlısı olsun, allah utandırmasın...

hadi bakalım hayırlısı olsun, allah utandırmasın inşallah...
Forum: Soru ve Öneriler 14-11-10
Yanıtlar: 13
Görüntülemeler: 6,137
Tarafından Bro
arkadaşlar bu konuyu açtığımı ben bile unutmuşum,...

arkadaşlar bu konuyu açtığımı ben bile unutmuşum,
bahsi geçen swingerlar ledli olarak yapıldı ve sedece ilk yapıldığı zaman tek bir avda kullanıldı, açıkçası ben hiç bir fayda sağladıklarını...
342 sonuçtan 1 --- 25 arası gösteriliyor

 
Hızlı Geçiş
 
 


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2007 - 2009, CarpTR.com
Her hakkı saklıdır.
!! CarpTR.com'da Bulunan Bilgiler veya Dosyalar İzinsiz Kopyalanamaz !!
Saat 07:42.