CarpTR

CarpTR (http://www.carptr.com/forum/index.php)
-   Malzeme ve Ekipmanlar (http://www.carptr.com/forum/forumdisplay.php?f=48)
-   -   Rod Holdalls.. (http://www.carptr.com/forum/showthread.php?t=961)

DSLR CARP 29-12-09 23:18

Rod Holdalls..
 
9 Eklenti(ler)
Yani kamış kılıfları ! Nedense ? o pek sevdiğimiz caanım makina ve kamışlarımızı koruyan kılıflara pek değinmedik bu zamana kadar.
Kısaca avantajlarını saymak gerekirse.. başta güvenlik sonrasında pratiklik, kamış ve makinanın dışında banstick, kepçe ve şemsiyelerimizi koyabileceğimiz bölmelerin olması ve nihayetinde gerektiğinde yaya veya el arabalı intikale uygun olması gibi bir çok avantajı geliyo aklıma.

Dezavantaj yok mu ? elbette var yeterince büyük bir araç gerek :D

İşte benim kullandığım 6 makinalı 3 makinasız kamış ve bir çok yardımcı ekipman alabilen Daiwa'nın İnfinity model kılıfı;

http://www.carptr.com/forum/attachme...1&d=1262124659

http://www.carptr.com/forum/attachme...1&d=1262124482

http://www.carptr.com/forum/attachme...1&d=1262124482

http://www.carptr.com/forum/attachme...1&d=1262124482

http://www.carptr.com/forum/attachme...1&d=1262124482

http://www.carptr.com/forum/attachme...1&d=1262124482

http://www.carptr.com/forum/attachme...1&d=1262124482

http://www.carptr.com/forum/attachme...1&d=1262124482

http://www.carptr.com/forum/attachme...1&d=1262124482

memo 30-12-09 10:34

Yeni kılıfın hayırlı olsun Niho.4 kapılı gardirop gibi görünüyo.

ragıp 30-12-09 11:49

Nihat ,hayırlı olsun yeni kılıfın.bizlerle paylaştığın için teşekürler.Hem taşımak adına ,hemde korumak adana,olmazsa olmazlardan biri.Her sazancıda olması gereken bir ürün..

eozsoyeri 30-12-09 12:22

Nihat abi güle güle kullan kılıf gerçekten çok şık,kapasite de belli zaten...

Simam 30-12-09 13:19

Gayet kullanışlı ve güzel bir kılıf.Hayırlı olsun Gradski.
Benzer ve daha sadesinden bende kullanıyorum.Hem takımları koruyor,hemde montaj demontaj'dan zaman tasarrufu sağlıyor.Bir ara fotosunu çekip siteye yüklerim.

carp/karpfen 30-12-09 20:56

hayırlı olsun nihat bey bu konuda cok muzdaribim
kullandığım kamışlar 3.95 garbolino wildie
parça hali 2.10 m en az 2.15 lik çanta lazım bulamıyorum
yardımcı olabilecek biri varmı

bilent yildirim 30-12-09 21:31

hayırlı olsun nihat güle güle kullan

DSLR CARP 31-12-09 19:04

Teşekkür ederim arkadaşlar darısı olmaynaların başına :)

Dostum Osman ! ısrarlı bunu tavsiye ederim hem Avrupa satış fiyatı uygun hemde özelikle resimlerde dikkatlice bakılıp görüleceği üzre içersindeki alü boru inanılmaz iş görüyo neredeyse tüm yükü o sırtlıyo.. bildiğim kadarıyla bir çok marka kılıflarında böyle bişy yok ;)

http://www.carpfishing.de/kl/shop/ca...qbosgmhrat2md6

carp/karpfen 31-12-09 19:17

fiyatıda kendiside süper ama yurtdışından getirecek adam yok malesef

farcho 01-01-10 10:07

Nihat abi hayırlı olsun...Bakıyorumda DAİWA ya yönelmişsin gibime geldi.


Saat 10:09.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2007 - 2009, CarpTR.com
Her hakkı saklıdır.
!! CarpTR.com'da Bulunan Bilgiler veya Dosyalar İzinsiz Kopyalanamaz !!